tisdag 30 oktober 2012

Funkisfint till småfåglarna!

Titta vad fint!! Titta VAD FINT!!

Jag hade tidigare så höga ambitioner på att bygga en egen fågelholk i miniatyr av vårt egna hus. Det har jag nu nästan helt lagt ner!

Hur skulle jag kunna slå detta? Enkelt och stilrent.... men ändå så lyxigt på något vis.
Undrar dock vad det kostar, någon som vet?

Fågelmataren - fågelholken- fågelrestauranten kommer från Moderna Museets webshop men är i skrivandets stund tillfälligt slut tyvärr... kommer åter i december. Får väl hålla mig till december helt enkelt. 
Vore något att önska sig i julklapp kanske någon föreslår och den tanken slog mig men vi har kommit överens om, maken och jag att det enda vi kommer att önska oss är välbehövliga presentkort på det stora varuhuset i år.
Det skall bli ett nytt kök till våren.

Men visst är det fint? Jag skulle jubla om jag vore en liten " jågel " .... : )


Bild: Moderna Museet


Tjillevipp!

Inga kommentarer: