fredag 10 februari 2012

Sängbord

Hittade ett par fina sängbord på Blocket!
Tyvärr var det en tjej till som också tyckte dessa var fina så det blev lite budgivning... jag vann och slutpriset blev 600 kr för båda. På gränsen till vad det var värt men jag tyckte så mycket om dem så jag är nöjd ändå.

Teak med mässingsfärgat under rede....
Grundade med grå sprayfärg


Jag köpte matt svart sprayfärg och sprayade hylla och låda inuti. Tänkte spraya underredet också men ångrade mig i sista stund och det är jag glad för idag. 

Färdigt!

Tips! Lådorna gick lite trögt... men jag tog ett stearinljus och gned skenorna i hyllan samt skårorna i lådan och vips så gick lådorna jätte lätt!

Trevlig helg!

1 kommentar:

Angelica Little Corner of Crafts sa...

Vilket fynd! Synd att priset gick upp. Men det blev jättefint efter målningen!
Trevlig helg!