fredag 9 mars 2012

Retrofredag!

Ja då var det dags igen, för Retromässan i Munchenbryggeriet i Stockholm! UNDERBART!
Denna gång har jag inte bara lyckats få med mig en utan tre supertrevliga tjejkompisar. Undrar om det  t om kan bli en kombinerad AW och retroshopping som " Bakåt:Framåt " tipsar om på sin hemsida.
Det känns lite fånigt men jag har känner mig lite stressad.... mässan öppnar kl. 15.00 och vi kommer vara där till 15.30. Mässan är inte stor.... och det har blivit mycket publicitet kring denna mässa...
Ve och fasa - tänk om allt det fina tar slut!!!
Nej, get it together girl du har ändå begränsad budget så det är bara att ta ett djupt andetag och.... kuta in när vi kommer fram!!!  ; )

Bilder från Bakåt:Framåt från Retromässan nov 2011
 Älska " kartotek-skåpet " på höga ben! Har en perfekt plats för det hemma hos oss.... och lite sugen är jag på att börja samla på " Berså " servisen... har fått ett fint uppläggningsfat i Berså av svärmor.
Får se vad man kommer hem med för något till kvällen, för någonting brukar alltid få ett nytt hem hos oss efter mässan till min mans stora lycka! hehe...


    
Önskar en riktigt trevlig helg!


Inga kommentarer: