torsdag 23 augusti 2012

Surprice!!! Butiken är öppen!


Jag har öppnat en inredningsbutik på nätet!

Den heter INREDUM och här lever jag ut mitt intresse för inredning. 
Webbutiken tillhandahåller stora och små detaljer som gör det där ” lilla extra ” i hemmet eller på arbetsplatsen.
Jag letar ständigt och köper bara in sådant som jag själv älskar. Jag hoppas att ni gillar produkterna lika mycket som jag! : )
 
INREDUM föddes i våras då funderingar kring att kombinera jobb med intresse blev till handling och nu efter många och roliga arbetstimmar är butiken äntligen så pass färdig att den känns mogen för sin debut ute på nätet.
Helt färdig kommer butiken givetvis aldrig att bli, den är ständigt levande och produkterna kommer framför allt att utökas men en del kommer också att ändras med tiden. 

Ta en tur i butiken och gilla INREDUM på Facebook så missar ni inga godbitar! 

Välkomna! 




Inga kommentarer: