onsdag 26 september 2012

Höstrusk och målarfärg

Har nu kommit hem efter fyra dagar på landet där bygget av " vårt lilla egna " fortsatts intensivt.
Jag har träningsvärk och blåmärken över hela kroppen efter klättrande och krypande på en byggställning allt för många meter ovan mark... ( ställningen på bilden nedan är till hälften nedmonterad, bara som info... om ni tycker att jag överdriver menar jag.... höhö! )

Hur som helst... jag anser mig själv vara riktigt duktig denna fyra dagars vistelse och kände mig nöjd när allt som kunde målas denna gång blev färdigmålat.
Huset är nu säkrat för vintern och allt annat byggande och målande är nu bara bonus.


EN fin dag hade vi denna gång... men även höstrusk kan vara både mysigt och vackert!
Speciellt som här, ett stort fält av pumpor i dis, dimma och duggregn....



Köpte med mig några småpumpor hem som nu pryder utemöbeln på altanen. Fint att titta på inifrån värmen i vardagsrummet med den sprakande brasan.


hej så länge.....

3 kommentarer:

Anna sa...

Vilken härlig och inspirerande blogg du har! Hit återkommer jag gärna! Pumpor är så vackert! Love it!

Funkisbloggen och www.inredum.se - inredning på nätet... sa...

Man tackar! ; ) vad roligt att du gillar min blogg, du är så välkommen så!
Gillar din blogg också, gick in och tittade - vilket projekt!! och vad fint det är! Lycka med ett skolhus som bostad... ; )

maja@perfectionmakesmeyawn sa...

Ih! SÅ underbara!
/M